משלוח חינם בקנייה ב 249 ש"ח ומעלה

קנה ב-500 ש"ח שלם 350 ש"ח
קוד קופון Love20

הקורסים הכי שווים עם התינוק מגיל לידה ועד גיל שישה חודשים

קורסים לתינוקות

הקורסים הכי ששוים לתינוק מגיל לידה ועד שישה חודשים

הרצון להציע לתינוק החדש, שזה עתה הצטרף למשפחה, סביבה בריאה, נעימה, שלווה וגם מכילה, הוליד לא מעט אפשרויות, המוצעות כיום להורים הטריים. אפשרויות אלו באות לידי ביטוי בתצורת קורסים וסדנאות חד פעמיות, או כאלו בנות מספר מפגשים. את כל אלה מציעות מסגרות שונות ברחבי הארץ, המתמחות לרוב בליווי התפתחותי, והן מעסיקות את מיטב אנשי המקצוע, המגיעים מהתחום. הנה סקירה קצרה על כמה מהקורסים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, המתאימים לתינוקות מגיל לידה ועד גיל שישה חודשים:

קורס שחייה

הוא נחשב לאחד הטרנדים החמים ביותר בכל הקשור לקורסים לתינוקות והוא מוצע כיום בכל רחבי הארץ, במסגרות קטנות ומצומצמות וגם במסגרות גדולות יותר. קורס שחייה, המיועד לתינוקות בני שלושה חודשים ומעלה (בדרך כלל עד לגיל ארבע) נעשה כולו בשיתוף ההורים ובבריכות עם מים בטמפרטורה חמימה ונעימה. האווירה בקורס ביתית, מכילה ורגועה מאוד, וכל אחד מהמשתתפים מקבל מקום לביטוי. הייחודיות של קורס שחייה לתינוקות הוא יכולתו לפתח את הקשר שבין התינוק לבין הורה וללמד את הילד להרגיש נוח וטבעי יותר בסביבת המים.

לאור חשיפתו המוקדמת מאוד למים שבבריכה, מרגיש התינוק בטוח וחופשי הרבה יותר ונהנה מתרגילים וממשחקים שונים, המסייעים לשיפור שיווי המשקל, עוזרים בחיזוק הגוף ובקואורדינציה וגם, "על הדרך", תורמים לביטחון העצמי שלו. הקורס מוצע לאורך כל השנה, לרבות בחודשי החורף, בזכות המים המחוממים שבבריכה ובמרחב הבטוח והנעים, המוצע למשתתפים. השלב הראשון של הקורס, חודש לרוב, הוא שלב של הסתגלות. התינוקות מסתגלים למים, לבריכה, למדריך עצמו וגם לאווירה. לאחר מכן מגיע שלב הצלילות שבו מכניסים התינוקות את פניהם למים ובהמשך, בעזרת משחקים ושירים, לומדים לשחות.

קורס עיסוי תינוקות

הקורס החשוב הזה הוא הזדמנות נפלאה לחיזוק הקשר שבין ההורה לבין התינוק באמצעות המגע. עצם העיסוי, הנגיעה העדינה בתינוק, מפתחת בו אמון כללי בהורה, מעודדת את הביטחון שלו ויוצרת אצלו תחושה של אני ושל גוף. העיסוי עוזר בפיתוח ההתפתחות המוטורית של התינוק והתפתחות המערכת החיסונית שלו ומסייע גם במקרים של כאבי בטן, גזים וגם עצירות. המגע מהווה הכלי הראשון לתקשורת שאיננה מילולית ואיננה אמצעית, כלי המאפשר להורה לרכך את הדרך שעשה התינוק מהיותו ברחם ועד יציאתו לאוויר העולם.

קורס זה מיועד להורים וגם לתינוקות בני שישה שבועות ועד חצי שנה והוא מוצע במסגרות שונות. את הקורס מעבירים מנחים מוסמכים לעיסוי תינוקות או פיזיותרפיסטים ובמהלכו לומדים ההורים טכניקות שונות לעיסוי תינוקות. ההורים אף רוכשים כלים ומיומנויות חשובות שתעזורנה להם עם בעיות שכיחות אצל תינוקות, כמו בכי, אי שקט, הקלה על גזים ועוד. הקורס נמשך מספר שבועות או חודשים ולרוב הוא כולל מספר מצומצם של משתתפים. כל זאת על מנת לספק לכל הורה ותינוק את תשומת הלב הראויה לו ולאפשר לו ליהנות ממרחב בטוח, רגוע מאד ונעים.

יוגה לתינוקות

קורס יוגה לתינוקות הוא אחד הקורסים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות ולא בכדי. הורים רבים, אימהות וגם אבות, בוחרים להגיע עם תינוקם לקורס זה ולנצל את היתרונות הרבים שמציעה היוגה. הקורס מתבסס על שיטה ייחודית, המותאמת באופן נקודתי לצרכיו של התינוק והוא מסייע, בין היתר, גם בתקשורת עם ההורה. הקורס נשען על היוגה המסורתית המוכרת לנו וכולל לא מעט מגע. במהלכו מבצעים תרגילי הגמשת מפרקים ומתיחות, לומדים כיצד לעמוד נכון בזמן תרגול היוגה עם התינוק, כיצד לאחוז אותו ולספק לו את המרחב הנכון עבורו ואת הביטחון שכל כך חשוב לו.

קורס יוגה לתינוקות משלב בין תקשורת מילולית לתקשורת שאיננה מילולית ועושה שימוש גם באמצעים ויזואליים מסוגים שונים על מנת לחזק את הקשר שבין ההורה לבין תינוק. באופן הזה יכולים ההורים להבין בצורה טובה יותר את צרכיו ולספק לו את כל מה שהוא צריך בחודשים הראשונים לחייו וגם בהמשך. היתרונות שבקורס זה הם רבים. ראשית, הקורס נערך לרוב במסגרת מצומצמת, שבה משתתפים מספר מועט של הורים ושל תינוקות. כך כל אחד זוכה ליחס אישי ולתשומת לב פרטנית. מעבר לכך, מעבירים אותו מנחים מנוסים ומקצועיים מאד, בעלי רקע רב בתחום. השילוב הזה הופך את הקורס להזדמנות נפלאה לרכוש מיומנויות חשובות תוך הקשבה מלאה לתינוק.

קורס ליווי התפתחותי

מטרתו המרכזית של קורס זה הינה מימוש מלוא יכולתו התנועתית של התינוק באמצעות משחקים ותנועות התואמים את שלבי התפתחותו האישיים. הקורס מלווה במוסיקה ובעזרים שונים שמטרתם לגרות את מערכת התנועתיות של תינוקך. חידוד שלבי ההתפתחות ואיכותם חשובה מאוד גם מאוחר יותר היות ותשפיע על תפקודים כגון זחילה, הליכה, טיפוס, ריצה, כתיבה ועוד. קיימות שיטות שונות לקורס זה וכולם מועברות על ידי מדריכים מומחים שעברו הכשרה מתאימה. הקורס מלווה הורים טריים ואת תינוקותיהם  לעולם חדש מאתגר, מעניין וייחודי.

רוצים לקבל קוד קופון של 20% לרכישה באתר?

נרשמים לאתר ומקבלים 20%  הנחה לקניה בכל האתר כולל כפל מבצעים בקניה מעל 200 ש"ח.