משלוח חינם בקנייה ב 249 ש"ח ומעלה

קנה ב-500 ש"ח שלם 350 ש"ח
קוד קופון Love20

כמה זמן מראש כדאי להזמין מתנה ליולדת?

מתנה ליולדת

כמה זמן מראש כדאי להזמין מתנה ליולדת? תלוי בלא מעט דברים, אבל ככלל כדאי להזמין מתנה מוקדם ככל שאפשר. כל הסיבות, וגם: מתי נזמין מתנה לפני הלידה בכלל. 

למה חשוב להזמין מתנה ליולדת מראש?

הם גדלים מהר, הקטנטנים הללו. מהר מדי. חודש חודשיים ולא ניכר בהם עוד היילוד הפצפון והאפרוחי. והם לא רק גדלים מהר, הם גם מתלכלכים מהר. כל בגד ששורד על הגוף הזעיר יותר מכמה שעות בודדות הוא בגדר נס. פליטות, השפרצות של חלב, טיטולים שלא מילאו תפקידם כהלכה… יש מספיק דרכים להתלכלך, כך מסתבר. 

בקיצור – לתינוק קטנטן מחליפים המון בגדים, ומהר מאוד מחליפים קולקציה ועוברים למידה הבאה. המידה הראשונה, NB, מתאימה לרוב עד גיל חודש.

מתי נזמין מתנה ליולדת לפני הלידה?

יש 2 סוגי מקרים שבהם אפשר להזמין את המתנה ליולדת עוד לפני הלידה:

א. כשיודעים את מין העובר – ונסייג: יש כאלה שנוהגים שלא לקנות לתינוק שום דבר לפני שהוא נולד, כדאי לברר את הנהוג בבית היולדת. בנוסף, יש מקרים חריגים שבהם בסקירת המערכות נראה שמדובר בבת למרות שהעובר הוא בן. אז זה בדר"כ נכון לקנות לפני הלידה כשיודעים את מין העובר, אבל לא ב-100%. 

ב. כשמדובר במתנה שהיא יוניסקס – הכי פשוט בעולם: מוצרי טיפוח. מוצרי טיפוח מתאימים גם לתינוק וגם לתינוקת. 

אילו מתנות נוספות הן יוניסקס? 

לגבי מגבות, מצעים, מחזיקי מוצץ, נשכנים, נחשוש למיטת תינוק, פיז'מות, מעילים ועיטופונים: רוב המוצרים הללו מופיעים גם בצבעים שמזוהים כמגדריים, כמו וורוד או תכלת. אך יש גם צבעים אחרים שנחשבים לצבעי ביניים – גווני אפור, בז', צהוב, שחור, לבן, ירקרק. כל אלו יכולים להתקבל גם לבנים וגם לבנות, ומה שנשאר זה לקוות שהיולדת תאהב אותם.

אפשרות החלפה 

עוד סיבה לתת את המתנה מוקדם ככל שאפשר: לעיתים היולדת תרצה להחליף את המתנה. אז במקרה שלא ידוע לנו מין העובר ובא לנו דווקא בגד תכלכל לבן / וורוד לבת – נזמין מיד כשנשמע על הלידה! כך נדע שהמתנה תהיה שימושית באמת, מפרגנת ומפנקת. 

רוצים לקבל קוד קופון של 20% לרכישה באתר?

נרשמים לאתר ומקבלים 20%  הנחה לקניה בכל האתר כולל כפל מבצעים בקניה מעל 200 ש"ח.