משלוח חינם בקנייה ב 249 ש"ח ומעלה

קנה ב-500 ש"ח שלם 350 ש"ח
קוד קופון Love20

רשימת מתנות מומלצת ללידה

מתנות ליולדת

מתנות לידה כולם מסכימים שלא קל לבחור. מצד אחד נרצה לרכוש פריט שימושי ומצד שני לא נצליח למנוע את הבחירה בפריט חמוד ושובה לב. את המתנה המתאימה ביותר לאימא הטרייה שלכם תבחרו על בסיס היכרות אישית עמה. כאשר מדובר באימא לילד ראשון לרוב כל מתנה תתקבל בשמחה והתרגשות. אימהות לילד ראשון מתרגשות בעצמן ממתנות לידה חמודות ולא תמיד יודעות אלו פריטים יהיו שימושיים יותר ואלו פחות. 

חברת COOL BABY יודעת להציע רשימת מתנות מומלצות ללידה עם דגש על איכות, מראה תינוקי קסום ושימוש נוח. כל הבדים בהם חברת COOL BABY משתמשת הם בדים רכים עשויים 100% כותנה שמתאימים לעור הרך של התינוק. ברכישת מתנה ליולדת עלינו לשים דגש על חומרי גלם איכותיים ולוודא שהפריט אכן תואם את גילו הצעיר של התינוק. 

מתנה ליולדת עד 100 ₪

אלא אם מדובר בחברה קרובה או בת משפחה, מתנה ליולדת בשווי של 100 ₪ תהיה מכובדת להולמת. בכל רשימת מתנות מומלצת ללידה תמצאו בראש הרשימה פריטי לבוש. כל אימא תשמח לקבל עוד אוברול לתינוק או מארז של חיתולי בד עשויים בד כותנה מובחר. מתנה פופולרית נוספת היא מגבת קפוצ'ון (מאוד שימושי). שמיכה או כרית מעוצבת תהיה גם כן מתנה נפלאה. נדגיש שנית שיש לבדוק את סוג הבד בכל פריט שמיועד לתינוק. ההמלצה היא על בד 100% כותנה עם עדיפות לכותנה אורגנית טבעית. 

רשימת מתנות מומלצת ללידה שלישית

מה קונים ליולדת וותיקה שיש לה הכול? תופתעו לגלות שדווקא אותה יולדת שזה עתה ילדה בפעם השלישית מתרגשת לקבל מתנות לידה מעוצבות. רוב החברים ובני המשפחה של היולדת ירכשו בעבורה פריטים שימושיים או לא יביאו עמם מתנה כלל. ברגע בו אתם תיכנסו אל החדר עם מארז מתנה ליולדת של COOL BABY תבחינו מיד בחיוך ענק על פניה. 

אל תשכחו לצרף לכל מתנה לתינוקת שנולדה זה עתה גם ברכה מרגשת ומתנה אישית בעבור היולדת. תוספת של חפיסת שוקולד שהיא אוהבת, מאפה גבינה טרי או סלסלת פירות תמתיק בעבורה את תקופת ההסתגלות. 

רוצים לקבל קוד קופון של 20% לרכישה באתר?

נרשמים לאתר ומקבלים 20%  הנחה לקניה בכל האתר כולל כפל מבצעים בקניה מעל 200 ש"ח.